Wednesday, October 2, 2013

Munca

   Ce fel de munca? Ei bine munca depusa pentru a fi un rigger din ce in ce mai bun.
Vreau sa va povestesc despre cum am crezut eu ca e shibari la inceput:

Ma uitam la filmulete si reproduceam cat mai aproape de realitate ceea ce vedeam acolo. Parea foarte simplu. Treci sfoara pe aici, o muti pe dincolo si gata treaba.

   Ei bine, de fapt, realitatea nu e chiar asa. Atunci cand legi, trebuie sa tii cont de mai multe aspecte, asa cum a spus si Ciprian Strugariu in revista Photo Magazine, rabdare,disciplina, studiu in domeniu si studiu in privinta anatomiei umane. Spun despre anatomia umana pentru ca daca, un model, nu e legat cum trebuie, aceasta / acesta poate avea probleme cu nervii ce strabat membrele superioare si inferioare, iar arterele si venele blocate intrerup circulatia sangelui, dar asta e o alta discutie careia ii voi dedica o alta postare.

   Cea mai buna metoda de a invata shibari, la inceput, este ori sa stai pe langa cineva care deja cunoaste arta ori sa urmezi un workshop. Pot sa spun ca dupa ce am urmat workshop-ul a urmat o investitie mare de timp, nervi si placere. Acum ni se pare amuzant cum ne enervam din cauza ca nu ne ieseau anumite legaturi. Imi aduc aminte ca intr-o seara nu vroia sa stea sfoara asa cum o puneam eu, iar dupa cateva incercari m-a cuprins o stare de nervi cum rar intalnesc, am lasat tot si am plecat la dus.

   Acum daca stau bine sa ma uit la toata experienta pe care o avem, inca suntem la entry level. Dar asta inseamna doar ca urmeaza un proces lung si plin de satisfactii.

  In alta ordine de idei, dar facand referire la nivelul de munca titanica depusa, astazi au aparut doua fotografii ce ne-au bucurat foarte tare. Chiar daca nu suntem partasi cu ceva la ceea ce au reusit ei sa realizeze nu putem sa ne abtinem sa nu aplaudam cu fiecare ocazie.

































--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fotograf / Rigger : Ciprian Strugariu
Model : Naciu Cristina
www.shibari.ro

Un articol scris de Cristi

No comments:

Post a Comment