Tuesday, October 1, 2013

S-a spart gheata


S-a spart gheata. Pentru prima oara in Romania este facuta public, intr-o revista, arta japoneza erotica de a lega. Cel caruia trebuie sa ii multumim este nimeni altul decat fotograful / rigger-ul Ciprian Strugariu. Acesta a lucrat impreuna cu trei modele ( rope bunnies ) : Naciu Cristina ( my fav ), MeLi Maenad si vietnameza Kalina. Chiar daca nu l-am vazut pe Ciprian " sforicind " live, din fotografii pot sa spun ca e pe drumul cel bun. Ne-am intalnit o singura data in context shibari si anume la workshop-ul de la Bran sustinut de Esinem, Nina Russ si Savalski, niste nume pe care cei ce sunt in cunostinta de cauza le apreciaza greutatea.

De asemenea Ciprian este " raspunzator " pentru primul site cu extensia .ro si anume de site-ul www.shibari.ro . Un site pe care il recomand. Eu il voi urmari cu interes de acum inainte.

Din declaratiile lui Ciprian :

"    A invata sa legi un model in conditii de siguranta inseamna mult studiu, rabdare si disciplina, lucuri pe care nu ai cum sa le deprinzi daca nu esti cu adevarat pasionat. Shibari este noua mea provocare. Cu fiecare proiect in care m-am implicat, am incercat sa fac ceva nou, un pas mai departe, sa experimentez, sa testez, si sa depasesc niste limite, in primul rand ale mele.
     Ca rigger, cel care leaga, trebuie sa dezvolti o relatie cu funia; o ai intr-o stare bruta si o rafinezi pana ajunge in forma dorita. Cu cat o folosesti mai mult, cu atat devine mai buna calitativ, mai flexibila si mai apropiata. Sunt foarte multe modele care dezvolta, la randul lor, o relatie personala cu sforile; e aceeasi stare de " minte libera ". Paradoxal, legaturile elibereaza. "

Continuarea in revista Photo, nr 80 | septembrie - octombrie 2013

Noi, eu si Anomis, tinem sa le multumim tuturor celor care au facut posibil acest breakthrough, asadar, cu sinceritate  VA MULTUMIM !!!

CristiS

No comments:

Post a Comment