Saturday, July 13, 2013

Primul Workshop Shibari in Romania

A avut loc primul workshop Shibari la Bran, organizat de Iron Maiden si unde au venit trei rigger cunoscuti la nivel international. Este vorba despre Esinem, Nina Russ si Savalski. Am fost 40 de persoane prezente la eveniment si pe langa faptul ca majoritatea dintre noi chiar au invatat ceva ne-am si distrat pe cinste.

 In cele doua zile dedicate workshop-ului am invatat atat partea de feeling - sentiment -, cat si partea tehnica.
" Cum adica partea de sentiment ? " - Simplu, pentru persoanele cu adevarat indragostite de sfoara, shibari / kinbaku nu reprezinta calea spre altceva, ci este acel altceva. Prin simpla trecere a sforii peste corpul modelului se pot transmite multe sentimente. E un adevarat joc de control din momentul in care ai atins pielea si pana in momentul in care ai dat jos ultima bucata de sfoara. Pana si desfacutul sforilor este o partea importanta. Poti sa manevrezi sfoara incet si cu tandrete pe model, poti sa fi rapid si brutal sau de ce nu, o combinatie intre cele doua.

Pe partea tehnica, personal, pana la workshop faceam legaturi care doar semanau intre ele, niciodata nu erau identice. Ele erau functionale si asa, insa nu era ce trebuie. Uneori imi ieseau niste legaturi masive si brute alteori erau prea simple. Asa cum spunea si Esinem, e nevoie sa intelegi ingredientele de care te folosesti. O data ce ai invatat ingredientele, retetele vin de la sine. Ghici ce? Chiar asa este.

Una peste alta, a fost un week-end in care am cunoscut oameni grozavi si minunati, un week-end in care mi-am schimbat preconceptiile avute asupra unor anumite persoane ( in bine ) .

CristiS


No comments:

Post a Comment